Söndag.

Idag ska jag plugga som en jävla dåre. Så att veckan kan bli lugn. Det blir helt enkelt att tok plugga fram till 19 då det väntas hockey. Inte för att jag tror att dom kommer vinna men man kan ju alltid hoppas att det sker ett mirakel eller något sådant.

Är förkyldare än förkyldast. Har varit förkyld hela lovet och i förrgår kändes det nästan som om jag vore frisk, men då igår fick jag feber igen och blev värre. Har inte feber idag som tur är.

Jaja nu ska jag ta tag i pluggandet så att jag blir klar någongång!

 


Kommentarer
Postat av: LISAFISAP ★ Photography

Å hejsan!

Vinnarna av veckans blogg är utsedda! kika in om det blev du och var jätte gärna med igen :)



http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v16.html#comment



Är allt bra idag annars?

Kram ♥

2012-04-15 @ 15:22:29
URL: http://lisafisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu