Onsdag.

Idag har jag redan hunnit med en körlektion, så nu är jag tröttare än dödens död. Men som tur är så slutar jag 12 idag så jag hoppas att jag hinner sova en stund innan jag ska bort ikväll. Och dessutom ska jag hinna köra med pappa. Mycket som står på schemat helt enkelt.
Har psykologi nu och jag borde skriva men jag har helt enkelt kört fast. Kommer lixom inte vidare. Ska försöka komma igång nu och sen ikväll måste jag skriva en timma. Allt för att slippa skriva på påsklovet. Får lov imorgon. Så jävla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu